VOP


 VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

(dále jen VOP)

Alena Husová, IČ:09462376
email: alena.husova@seznam.cz
web: mobilnimaseralena.webnode.cz
tel: +420604587332

Základní ustanovení

Tyto VOP upravují právní závazkové vztahy mezi provozovatelem masážních, regeneračních, poradenských a spojených doplňkových služeb (dále jen provozovatel) a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen klient) Provozovatel poskytuje výše uvedené služby na základě živnostenského oprávnění a řádných certifikátů všech poskytovaných služeb.

Objednávka služeb

Termín návštěvy

Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem osobně, telefonicky nebo e mailem. Dohodnutý termín je závaznou objednávkou, která na dohodnutý termín návštěvy klienta rezervuje.

Objednání / Zrušení termínu

Pokud se z vážných důvodů klient nemůže v dohodnutém termínu dostavit na dohodnuté místo, informuje o této skutečnosti předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením objednané služby. Pozdější zrušení dohodnutého termínu masáže se považuje za absenci zákazníka.

Absence klienta

V případě nepřítomnosti klienta nebo v případě neumožnění vstupu na dohodnuté místo, bude po zákazníkovi požadována úhrada (na příslušný bankovní účet / v hotovosti) hodnoty rezervované doby ve výši objednané hodnoty objednané služby, případně bude rovnou odečtena z hodnoty příslušného poukazu. Po vyrovnání závazku může být sjednán nový termín masáže.

Odmítnutí objednané služby

Objednané služby mohou být odmítnuty v těchto případech:

  • klient se zjevnými příznaky infekčních onemocnění

  • klient v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek

  • klient se zdravotními problémy medicínského charakteru

  • klient je v nevyhovujícím hygienickém stavu

  • klient se během objednávání termínu či poskytování procedury vyjadřuje nepřístojným způsobem


Předčasné ukončení objednané služby

Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:

  • v průběhu procedury u klienta objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění

  • v průběhu procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek

  • v průběhu procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů

  • v průběhu procedury se bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem

Odchod ze studia

Za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před masáží, během masáže i po masáži masér neručí. (Není v lidské moci neustále hlídat, zda někde nezůstalo něco odložené a zapomenuté, nebo hlídat osobní věci masírovaného během masáže.)

Informovaný souhlas zákazníka

Klient je před prvním poskytnutím služby instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas. Masér negarantuje výsledný efekt masáže.

Ceník

Ceník je zveřejněn na webových stránkách. Ceny platí pro základní provozní dobu.

Masáže osob do 18 let

Dětem o mladistvým do 18 let jsou služby poskytovány pouze za doprovodu a fyzické přítomnosti jednoho ze zákonných zástupců.

Tyto VOP vstupují v platnost a účinnost dne 1. 11. 2020.

Ochrana osobních údajů ("GDPR")

Správcem osobních údajů je podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: "GDPR") Alena Husová(dále jen správce).

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:

  • Plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR

  • Vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem. Při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a kontakt a další důležité informace). Poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí nezbytně nutných osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či ji plnit.

Osobní údaje jsou uchovávány po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů.

Správce osobní údaje používá pouze pro plnění objednaných služeb pouze on sám a nikdo jiný k nim nemá bez Vaší písemné žádosti přístup.

Vaše práva

Za podmínek stanovených v GDPR máte:

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR

  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR

  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR

  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR

  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR

  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo e-mail správce

Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  • Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

  • Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.

  • Správce prohlašuje, že k osobním údajům má přístup pouze on sám jako poskytovatel služeb