VOP
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
(dále jen VOP)
Alena
Husová, IČ:09462376
email: alena.husova@seznam.cz
web:
mobilnimaseralena.webnode.cz
tel: +420604587332
Základní ustanovení
Tyto VOP upravují právní závazkové vztahy mezi provozovatelem masážních, regeneračních, poradenských a spojených doplňkových služeb (dále jen provozovatel) a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen klient) Provozovatel poskytuje výše uvedené služby na základě živnostenského oprávnění a řádných certifikátů všech poskytovaných služeb.
Objednávka služeb
Termín návštěvy
Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem osobně, telefonicky nebo e mailem. Dohodnutý termín je závaznou objednávkou, která na dohodnutý termín návštěvy klienta rezervuje.
Objednání / Zrušení termínu
Pokud se z vážných důvodů klient nemůže v dohodnutém termínu dostavit na dohodnuté místo, informuje o této skutečnosti předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením objednané služby. Pozdější zrušení dohodnutého termínu masáže se považuje za absenci zákazníka.
Absence klienta
V případě nepřítomnosti klienta nebo v případě neumožnění vstupu na dohodnuté místo, bude po zákazníkovi požadována úhrada (na příslušný bankovní účet / v hotovosti) hodnoty rezervované doby ve výši objednané hodnoty objednané služby, případně bude rovnou odečtena z hodnoty příslušného poukazu. Po vyrovnání závazku může být sjednán nový termín masáže.
Odmítnutí objednané služby
Objednané služby mohou být odmítnuty v těchto případech:
klient se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
klient v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
klient se zdravotními problémy medicínského charakteru
klient je v nevyhovujícím hygienickém stavu
klient se během objednávání termínu či poskytování procedury vyjadřuje nepřístojným způsobem
Předčasné
ukončení objednané služby
Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:
v průběhu procedury u klienta objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
v průběhu procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
v průběhu procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů
v průběhu procedury se bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
Odchod ze studia
Za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před masáží, během masáže i po masáži masér neručí. (Není v lidské moci neustále hlídat, zda někde nezůstalo něco odložené a zapomenuté, nebo hlídat osobní věci masírovaného během masáže.)
Informovaný souhlas zákazníka
Klient je před prvním poskytnutím služby instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas. Masér negarantuje výsledný efekt masáže.
Ceník
Ceník je zveřejněn na webových stránkách. Ceny platí pro základní provozní dobu.
Masáže osob do 18 let
Dětem o mladistvým do 18 let jsou služby poskytovány pouze za doprovodu a fyzické přítomnosti jednoho ze zákonných zástupců.
Tyto VOP vstupují v platnost a účinnost dne 1. 11. 2020.
Ochrana osobních údajů ("GDPR")
Správcem osobních údajů je podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: "GDPR") Alena Husová(dále jen správce).
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:
Plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR
Vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem. Při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a kontakt a další důležité informace). Poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí nezbytně nutných osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či ji plnit.
Osobní údaje jsou uchovávány po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů.
Správce osobní údaje používá pouze pro plnění objednaných služeb pouze on sám a nikdo jiný k nim nemá bez Vaší písemné žádosti přístup.
Vaše práva
Za podmínek stanovených v GDPR máte:
právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR
právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR
právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR
právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR
právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR
právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo e-mail správce
Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
Správce prohlašuje, že k osobním údajům má přístup pouze on sám jako poskytovatel služeb